4 sierpnia 2016

Z dziennika pokładowego #10

Dzisiaj jest dość wyjątkowy dzień dla tego bloga. Dokładnie cztery lata temu powstało Umi Monogatari. Początkowo blog miał skupiać się tylko na tłumaczeniu doujinów z gatunku yaoi z pairingami z serii „One Piece”, jednak z czasem, wraz z rosnącą w nas miłością do tego wspaniałego tytułu, zmieniła się całkowicie koncepcja. Teraz Umi istnieje po to, żeby naszemu polskiemu fandomowi nie brakowało tego, co mają fani z innych krajów. W końcu czemu mamy być aż tak bardzo w tyle? Nawet jeśli nasz nie jest zbyt wymagający o one pieceowe dobroci to tym bardziej należy go rozpieszczać. Tak więc istniejemy. Dodać należy, że dzięki Wam.

Jesteśmy bardzo szczęśliwe, że mimo naszej małej aktywności tutaj, na głównej części Umi, nadal odwiedza nas naprawdę dużo osób. Dziękujemy za wszystkie meile i słowa, które naprawdę motywują do działania. Pomimo iż tutaj jest cichutko to nie zapomniałyśmy o UM ani przez chwilę. Na naszym fanpage’u dużo się działo. Udało mi się zrealizować marzenie o publikacji newsów ze świata OP. O dziwo udaje mi się to w miarę na bieżąco prowadzić, czego na początku w ogóle się nie spodziewałam, biorąc pod uwagę, że należę raczej do osób leniwych. Jednak to działa i cieszę się, że fani mogą być naprawdę dobrze doinformowani o czym w one piecowym świecie piszczy. Napięta praca tam uniemożliwiła mi jednak wrzucanie postów tutaj, ale będę chciała to zmienić i wykrzesać z siebie jeszcze więcej. W końcu zostało naprawdę dużo rzeczy, którymi chciałabym się z Wami podzielić.

Mamy dla Was niespodziankę. Postanowiłyśmy na nowo otworzyć forum OnePieceLove właśnie dzisiaj. W sumie to był taki okres przejściowy, w którym chciałyśmy zakończyć działalność formową, jednak ostatnimi czasy znowu doszłyśmy do wniosku, że przecież to fajna rzecz. W końcu dużo osób się na nim poznało i zawarło przyjaźnie, które trwają aż do teraz. Trochę się tam jednak zmieniło. Pousuwałam niektóre głupie tematy, zlikwidowałam tak zwane „Wielkie Czystki” oraz cały system rejestracji również uległ zmianie. Teraz wystarczy się zarejestrować, żeby mieć dostęp do większości forum. Pomyślałam, że tak będzie prościej dla nas i dla Was. Tak więc serdecznie Was zapraszam na OnePieceLove!

Dzisiaj to wszystko z mojej strony. W weekend bardziej uczcimy nasze urodziny. Na pewno będzie troszkę muzyki, publikacji książkowych, doujinów i innych ciekawych rzeczy. Wywiadu telewizyjnego z Panem Odą z polskimi napisami również możecie się spodziewać. Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za wsparcie :) Jesteście wspaniali!

3 komentarze:

  1. To naprawdę już 4 lata? O_O Pamiętam, jak wpadłam tutaj przypadkiem 3 lata temu. Tropiłam wtedy jakiegoś doujina chyba... Ale ten czas leci.

    Nie pozostaje nic innego, jak pogratulować stażu! I podziękować za ciężką pracę włożoną w stronę. Jej, 4 lata, szmat czasu. A jaki dorobek w tym czasie.

    Poza tym... nawet nie wiedziałam, że Umi ma fanpage XD Może warto w końcu odkurzyć moje konto na fb, skoro mówisz, że zamieszczasz tam nowinki ze łanpisowego świata? : )

    Um, to znaczy, że jak ktoś poległa w czasie Wielkich Czystek, to może wrócić, skoro je zniosłaś? *nadzieja w oczach*

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin (Umi obchodzi je w tym samym miesiącu co ja... no i jeszcze za dwa dni Kaku ma swoje, sierpień to świetny miesiąc <3)! Następnych stu i jeden lat!

    Myszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda? :) Mi też te 4 lata szybko przeleciały. Człowiek się starzeje, a ta miłość do tego tytułu wciąż rośnie. To jest niesamowite <3 W kolejnym też damy z siebie wszystko :D

    Jasne, że możesz :) Zawsze mogłaś. Osoby, które były usuwane podczas czystek zawsze miały opcję powrotu. Nigdy tego nie zabraniałam ;)

    Dziękujemy bardzo za ciepłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, musiałam sobie w takim razie coś mówić, że czystki to coś jak banowanie... Genialna ja, naprawdę.

    Ta miłość jest naprawdę zaskakująca. Nawet jak czasem zaliczam fandomowy "skok w bok", to gdzieś tam wracam do OP. Normalnie jak północ w kompasie <3

    W każdym razie jeszcze raz wszystkiego dobrego! I kolejnych owocnych lat! : )

    OdpowiedzUsuń