27 grudnia 2014

[Komiks] Święta z Umi Monogatari

Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zaświeci, najbardziej w Umi Monogatari cieszą się dzieci. Pod komendą pani kapitan Van i Piegu ubierają wyszabrowaną choinkę, na której Kanako wiesza gwiazdę. Ann, Ema i Yumi zastawiają wspólnie stół, unikając mistrzowsko dziabnięciem widelcem przez Slim, a panda... no cóż. Jest pandą.



W związku z przejedzeniem potrawami ze stołu świątecznego na statku wyszło jak wyszło, no ale każda okazja do narysowania figury dziobowej Hentai naszych OC jest dobra, nie? Nawet jeśli posłużyłam się artami z wywiadów jako odniesieniem. Możecie mnie kopnąć, żebym to ładnie pokolorowała. To aż się prosi o pokolorowanie.

8 komentarzy:

  1. Pokoloruj!

    Kocham tę figurę dziobową!!! *turla się ze śmiechu* xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, mi grzywka oko przykrywa :P Czemu jej tam nie ma? o.O

    Komiks świetny :D Dopnę go do "Umi Mongatari Specials" :D Panduś, coraz lepiej idzie Ci rysowanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brakuje blizn, ale co tam i tak jest ślicznie :D

      Usuń
  3. U mnie opaski z rogami ale zawijas na cycku sprawił że się poznałam XDDD
    BOŻE JAKA TU PANDA JEST SŁODKA.
    Wygląda jak mój gruby york♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Penis wygrał wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha peniso-galion, padłam...
    o i zostałam wspomniana w przedmowie :P normalnie robię karierę w internetach.

    Komiks rewelacyjny, usiadłam, przygotowując się na mega czytanie a tu taki zaskok XD uśmiałam się niesamowicie XD
    Panda jesteś wielka!
    I ja też jestem za pokolorowaniem tego XD

    OdpowiedzUsuń