4 sierpnia 2013

Z dziennika pokładowego #2

Witam, kochani! Jak widać, dzisiaj jest bardzo ważny dzień dla naszej załogi, a mianowicie pierwsze urodzinki. Jestem strasznie szczęśliwa, że doczekałam się tego dnia. Zakładając Umi z Kanako nie miałam pojęcia, że wszystko przetrwa aż tyle i jakoś się rozwinie. W sumie blog powstał z nudów, bo nie miałyśmy za bardzo gdzie publikować przetłumaczonych doujinów i klipów, ale z czasem się rozrosło i jest tym, co jest. To jest niesamowity prezent. Na samym początku, zanim przejdę do podsumowań, chciałabym podziękować osobą, które przyczyniły się do znacznego rozwoju Umi Monogatari. Nie jestem mówcą, więc nie miejcie mi za złe powtórzeń, zwłaszcza słów „bardzo” i „dziękuję. Przede wszystkim mojej kochanej załodze i Paulii. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję, że się przyłączyłyście i że działacie. Jestem naprawdę szczęśliwa mając Was po swojej stronie, wiedząc, że mam wsparcie i że zależy Wam na tym. Wszystko, czy to pisanie fanfiction, czy tłumaczenie czegokolwiek, wymaga czasu. Dziękuję bardzo za ten czas, który spędzacie na tworzenie tego wszystkiego. Dla mnie to naprawdę bardzo ważne i jestem zadowolona mogąc współpracować z tak wspaniałymi osobami. Jestem Wam niezmiernie wdzięczna i mam nadzieję, że przez następny rok nikogo nie ubędzie (a wręcz przeciwnie) w składzie, bo byłaby to ogromna strata. Dajmy z siebie wszystko, dziewczyny!
Jestem wdzięczna założycielkom trzech starszych sióstr Umi: StarDust, AmaiAkuma oraz KawaiiPirate. Dzięki współpracy, nasza grupa mogła się rozwijać i iść do przodu. Co prawda wspólnych projektów prawie w ogóle nie było, ale będę chciała to zmienić. Bardzo dziękuję za wsparcie i za bycie z nami niemal od samego początku. Podziękowania kieruję również w stronę Kokoro-chan, która na spółkę ze mną tworzy Projekt Y i bardzo często tworzy czasówki, oraz anglojęzycznym grupom skanlacyjnym, bez których na Umi nie pojawiłoby się tyle niesamowitych doujinów. Dziękuję kochane.
I ostatnie podziękowania, które są równie ważne jak poprzednie, kieruję do osób, nawet tych jednorazowych, które kiedykolwiek weszły na Umi i pozostawiły po sobie choćby maleńki ślad. Gdyby nie czytelnicy, blog już dawno wylądowałby w koszu. Dlatego jestem wdzięczna, że coraz więcej fanek u nas ląduje. Widać, jak One Piece robi się popularniejsze, co mnie osobiście bardzo cieszy. Wasze komentarze pod czymkolwiek niesamowicie motywują do pracy i są w pewnym sensie drogowskazem. Dlatego kieruję do Was ogromną prośbę, bądźcie z nami nadal i nas wspierajcie. My to widzimy i jesteśmy bardzo wdzięczne. Bardzo dziękuję.
Po podziękowaniach przychodzi czas na małe podsumowanie. Przez ten rok udało nam się zrobić sporo rzeczy. Opublikowaliśmy 132 notki, a dzięki osobą odwiedzającym Umi (pomijając autorów bloga) wejść było 31 451. Wydaliśmy 64 tytuły doujinów plus jednego jointa, powstało wiele niesamowitych ficzków (w tym również na blogach z nami współpracujących oraz na fanfiction.net), dodaliśmy teksty niektórych piosenek, klipy, dwa filmy oraz inne ciekawe rzeczy. W kolejnym roku włożymy wszelkich starań, aby powiększyć statystyki wydawanych  projektów. Zaczynamy oczywiście od dzisiaj. Przez cały dzień na blogu będą pojawiać się nowości. Życzymy miłej zabawy!
Art główny naszej załogi w tej notce stworzyła Ann, a koloryzacją zajęła się ema670. Dostaliśmy również kartkę urodzinową od Mauchan z grupy KawaiiPirate, którą prezentuję poniżej i za którą dziękujemy.

6 komentarzy:

  1. WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ UMI!!!!
    Ayo kochana twoja przemowa była niezwykle wzruszająca! Serio chwyta za serduszko :) Aż muszę napisać coś od siebie. ^^
    Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tak absolutnie cudownego projektu, jakim jest ten blog! Dziękuję Wam dziewczyny, że przyjęłyście mnie do swojej załogi (z całym moim lenistwem i wszystkimi dziwactwami) dzięki temu mogę chociaż w małym stopniu poszerzać polski dorobek fanowski z uniwersum OP. Jesteście kochane! :* :D Również mam nadzieję, że UMI będzie się rozrastać i stanie się najbardziej znanym blogiem o OP w całym polskim (i nie tylko) internecie! Tak więc: STO LAT UMI! KAMPAI!

    PS. Emiś kolorek absolutny majstersztyk *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. NAJLEPSZEGO STATKOWI UMI ♥
    Ale przemowa, ta którą ja Ci zaproponowalam może się schować xD
    No, to ja też dodam dwa słowa od siebie. Na początek trzeba podziękować Ayo która nam kapitanuje i stara się nas opanować, że nam korektuje, że doradza i jeszcze pouczy jak i co trzeba zrobić! Wypada podziękować Kanie bo pomagała przy tworzeniu tego dzieła i pewnie sama tutaj dużo pracy włożyła.
    A no i też dziękuje za przygarnięcie mnie na pokład (i moje wiecznie za krótkie opowiadania.) wraz z moim obecnym nawet na forum lenistwem godnyn Zoro, zafazowaniem na Brooka i Trafalgara oraz ZoLu..i ja jeszcze oficerem jestem, ha, takie rzeczy tylko na Umi! xD
    Niech się nam statek rozrasta, piszmy opowiadania, tłumaczmy i bawmy się dopóki nie skończy się sake i mleko, oi~!

    do PSu Ann: a zgadzam się, a sam rysunek to po prostu perełka, takiego dzieła to jak Diabelskiego Owocu szukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ayo, to chyba załoga powinna Ci dziękować i czytelnicy za to, że Ty i Kana wpadłyście na ten pomysł z nudów. Ach, te wakacyjne nudy, ne? I mnie się w sercu ciepło robi, jak myślę jak buszowałam na tym blogu jako zwykły czytelnik a następnie wpadłam do załogi ^.^
    Jestem dumna, że mogę uczestniczyć w życiu Umi, w tworzeniu fandomu, który w Polsce dopiero teraz rozbujał się na dobre - i to dzięki nam, a właściwie wam, chociaż OP ma ponad 10 lat. Powiększyła się baza ficków, djków, pokazały sie tłumaczenia piosenek. To cudowne. A jeszcze rok temu każda fanka mogła się zawieść, widząc ilość ff na blogach itd.
    Cieszę się też, że akceptujecie mnie, wiecznie nieobecną i zmęczoną Sarin. Bo praca, szkoła. Nawet w wakacje nie wkładam w bloga dużo, bo po robocie nie mam na nic siły. A i też jestem oficerem 8D Huehue.
    Dziękuję za około rok świetnej atmosfery, opowiadań, doujinów i przede wszystkim założycielek i załogi~! Obyśmy trwały tak dłuuuuuuuuuuugo!

    Arcik jest prześliczny, tak samo i ten Mauchanka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszła ta przemowa *.* Wrzuciłaś ją o drugiej w nocy! Podziwiam *.*

    Ayo po pierwsze to ja tu dziękuję Ty nie masz za co!
    Blog się świetnie rozwija i to widać *.* Mam nadzieję, że się nie stanie w miejscu [a tak na pewno nie będzie :D]
    Sporo tych notek tam się przewinęło :O Nie spodziewałam się aż takiej ilości, co mnie bardzo cieszy.

    Ja też chcę podziękować grupom skanlacyjnym i autorom i czytelnikom, podpisuje się pod przemową Ayo ^^
    Karteczka urodzinowa świetna! :D


    Niech Marimo będzie z nami. xD

    [[Dziękuję :* ...myślałam, że mnie zjedziecie za kolory o.O]]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego kochani!!!
    Sto lat!!!! A nawet dłużej xD
    Nie umiem składać życzeń xD
    Cloud- Abarai

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat! Sto lat! Sto lat .

    Wszystkiego najlepszego!! Dużo czytelników, komentarzy, chęci do działania, motywacji i oby wszystkie plany na kolejny rok Wam wypaliły :D. I ogólnie naj, naj, naj lepszego :D.

    Ech... Jednak składanie życzeń to nie moja bajka...

    I oczywiście: dziękuję za waszą ciężką pracę :).

    OdpowiedzUsuń