6 listopada 2012

[Komiks] Projekt Y: Rozdział 1

Hahaha, nie wiem od czego zacząć ^^ Jak wiecie, oprócz One Piece interesuję się również m.in. muzyką japońską i działam na forum KTNEWSFansubs. Moim ulubionym zespołem jest KAT-TUN (tam właśnie śpiewa mój idol, który wciągnął mnie w OP). Boysband ten aktualnie składa się z pięciu członków: Kamenashiego Kazuyi, Taguchiego Junnosuke, Tanakę Kokikiego, Uedy Tatsuyi oraz Nakamaru Yuichiego. Ich zdjęcie widnieje ma okładce u góry. Razem z innym tłumaczem z tego forum postanowiłyśmy stworzyć projekt, który nazwaliśmy: Projekt Y: MO-KA-KTOP (MangaOpowiadanie-KokoroAyo-KAT-TUNONEPIECE). Kokoro-chan możecie już kojarzyć, ponieważ robiła dla mnie czasówkę do dwóch ostatnich AMV ^^ Zgodziła się robić rysunki do moich krótkich opowiadań. Zaznaczam, że Kokoro wcześniej nie znała żadnej postaci z tej mangi, czyli poszła na żywioł. Dopiero niedawno zaczęła rysować stylem mangowym, ale widać już postępy ;) Tę śliczną okładkę też ona stworzyła. Strasznie ładnie się prezentuje, prawda? Wracając do projektu... Nie będę tutaj wrzucała części rozdziałów tylko po prostu same rozdziały w PDF'ie. Jednak osoby, które będą zainteresowane śledzeniem historii na bieżąco zapraszam na TEGO bloga. Znajduje się tam już pierwsza część drugiego rozdziału. Kokoro-chan publikuje notkę co tydzień, zazwyczaj w niedzielę. Acha, napisze jeszcze tyle, że akcja dzieje się na East Blue, więc główne postacie z OP to tylko Luffy, Zoro, Nami, Usopp oraz Sanji. Zapraszam i życzę miłej zabawy :D

Na statku załogi Słomianego Kapelusza pewnej nocy pojawiają się znikąd dziwni goście. Zdezorientowana załoga bierze ich za złodziei, jednak okazuje się, że przybysze są z innej rzeczywistości. Jak potoczy się ta historia? Przeczytajcie sami ;)

6 komentarzy:

  1. Nie chce cię straszyć, ale link na bloga nie działa ;/ albo to u mnie :)
    Jak będę miała możliwość to przeczytam :D
    Ale juś jestem ciekawa o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam! I... powiem szczerze podobało mi się! ^^

    Kokoro-san trzeba przyznać... masz talent do rysowania, jeszcze trochę poćwiczysz i będzie naprawdę rewelacyjnie, tylko nie trać tej pasji.

    Dziewczyny, pomysł świetny, naprawdę jestem ciekawa co dalej^^. Lubię takie bajery więc na pewno poczekam na kolejne rozdziały ^^
    Niestety muszę to powiedzieć, dopatrzyłam się dużej ilości błędów, głównie stylistycznych. Sama nie jestem orłem ze stylistyki(o czym Ayo pewnie wie :D), ale jak komentuje, to muszę się na ten temat wypowiedzieć.
    Po za tym naprawdę świetnie, bardzo mi się podoba i liczę na więcej ^^
    Ahh tak zapomniałam powiedzieć :D Strasznie podoba mi się fakt zachowania charakteru postaci, dosłownie wszyscy są tacy jacy powinni być. Mam nadzieję, że tak też zostanie :)

    PZDR ema670
    Ayo-san, Kokoro-san tak trzymać! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieź z tym "-san" mnie nie dobijaj :D Emiś, dziękuję za komentarz :* Wiedziałam, że mogę na Ciebie liczyć :D

      Błędy to moja wina ^^ Własnych, niestety, nie dostrzegam :D A Koko-chan, jak sama napisała, jest bardziej ścisłowcem niż humanem :D Postaram się mniej błędów robić następnym razem ;)

      Tak, staram się, żeby charaktery się w miarę zgadzały :) Cieszę się, że to zauważyłaś ^^ Bardzo Ci dziękuję za komentarz :*

      Usuń
    2. Czemu zaraz dobijaj :D, no ale skoro chcesz^^
      Moja droga Ayuś nie mam Ci za złe, że są błędy ;) Oczywiście każdy je popełnia :P Tylko dałam uwagę ;), bo (niestety) wyznaje zasadę jak już komentować to szczerze ;), a wydaje mi się, że takie komentarze pomagają :D
      Dlatego mam nadzieję, że się nie zrazicie tylko będziecie to kontynuować :D
      Bo naprawdę jestem ciekawa, że tak to nazwę "o co kaman" :D

      Usuń
    3. Ja też jestem tego ciekawa :D Nawet bardzo ^^

      Ależ nie mam Ci tego za złe, Emiś :D Nawet Cię przytulę ^^ Mogę Cię przytulić, prawda?? :D

      Usuń
  3. Puk, puk xD Tutaj autorka tego co wyżej Ayo tutaj umieściła xD
    "Hahaha, nie wiem od czego zacząć ^^" Haha xD Zwyczajnie xD Ale w sumie ja też bym nie wiedziała od czego zacząć xD

    To co Ayo napisała- to prawda, poszłam na żywioł, bo postaci z One Piece nie znałam i miałam nie całe dwa tygodnie aby opanować ich rysowanie... Początki nie byłą zbyt wesołe, ale teraz jednak stwierdzam, że warto było :) Zresztą ten projekt różni się znacznie od "Projektu X", który również realizowałam u mnie na blogu za nim rozpoczęłam współprace z Ayo ;)
    Tylko jeszcze chciałam zaznaczyć, że notki faktycznie publikuje co tydzień w niedziele, ale o każdym poślizgu czasowym informuje o tym Ayo :) Zresztą- dla chętnych i zainteresowanych- istnieje możliwość powiadamiania na gg o nowych częściach :)
    Emuś- faktycznie są błędy stylistyczne, ale jak Ayo napisała humanistka ze mnie żadna xD Zresztą mi wystarczyło aby było napisane logicznie i tak abym umiała to narysować- a trzeba przyznać ze też to jest sztuka :)

    A i na koniec- Emuś, dziękuję za komentarze :) Miło mi się je czytały:)
    I zapraszam do mnie na bloga aby przeczytać nowe części :)

    OdpowiedzUsuń