6 listopada 2012

[AMV] Shanks i Makino - Przyciąganie

Kolejne AMV ^^ Oto przedstawiam Wam jedna z moich ulubionych pairingów z One Piece (i kto wie, czy nie prawdziwą) ;) Od razu ostrzegam, że na samym końcu filmiku jest spoiler, który zawiera "informacje" o Makino z przeskoku czasowego i który pojawił się tylko w mandze. Postaci nie ma co przypominać, bo każdy kojarzy :D Już w sumie wczoraj miałam to dodać, ale moje lenistwo zaś zwyciężyło ;) Tak więc, życzę miłego oglądania :)

Oryginalna nazwa: Shanks and Makino - One Piece [AMV - HD]
Autorstwa: venusviola
Wydane na YouTube: 7 lipiec 2012
Piosenka przewodnia: Sara Bareilles - Gravity
Użyte odcinki: trochę z początku, trochę ze środka i trochę z końca
Tłumaczenie: Ayo3
Korekta: Kanako
Czasówka: Kokoro-chan
Upload&Hardsub: Ayo3

3 komentarze:

  1. Shanks i Makino są naprawdę słodcy. Jest to też z całą pewnością mój ulubiony nie-yaoicowy pairing z OP. Shanks nawet z Mihawkiem nie tworzy tak ładnego obrazka jak z Makino :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie przetłumaczone ^^
    Nie znam się zbytnio na One Piece, ale jak robiłam czasówkę, to myślałam, że ta para to rodzice Luffiego xD Ale dziękuję Ayo, że mnie odpowiednio naprostowałaś w tej kwestii xD

    "Już w sumie wczoraj miałam to dodać, ale moje lenistwo zaś zwyciężyło ;)" Tak, tak, a ja Ci w tym pomogłam aby nabrała motywacji i to dodała wtedy XD

    OdpowiedzUsuń