22 listopada 2012

[Klip] NEWS - Sayaendou

Pamiętacie 7 film OP pod tytułem The Giant Mechanical Soldier of Karakuri Castle? Oto przed Wami dwa teledyski do piosenki przewodniej tego filmu, czyli Sayaendou. Piosenka ta została wykonana przez jeden z najpopularniejszych japońskich boysbandów spod etykiety Johnny's & Associates, NEWS. Sayaendou jest bez wątpienia jedną z moich ulubionych piosenek z OP. Ma bardzo fajny tekst, pasujący do naszych głównych bohaterów. Jak już wspomniałam, mamy do dyspozycji dwa teledyski: pierwszy jest z zespołem, ale jakość jest jaka jest, ponieważ w tamtym okresie zespół był chwilowo zawieszony i nie pozwolono im najwidoczniej nagrać czego lepszego; a drugi jest zrobiony z fragmentów wyżej wymienionego filmu. Osobiście polecam obejrzeć i to, i to ;) Możemy się cieszyć tłumaczeniem dzięki Hikaru-chan, administratorki forum KTNEWSFansubs. Naprawdę bardzo Ci dziękuję za udostępnienie mi tego materiału :* Życzę miłej zabawy przy słuchaniu i oglądaniu :)

Pobierz: MEDIAFIRE
Tytuł piosenki: Sayaendou
Wykonawca:
NEWS
Tłumaczenie:
Hikaru-chan
Korekta: 
Hikaru-chan
Czasówka&Upload&Hardsub: Hikaru-chan



Pobierz: MEDIAFIRE
Tytuł piosenki: Sayaendou
Wykonawca:
NEWS
Tłumaczenie:
Hikaru-chan
Korekta: 
Hikaru-chan
Czasówka&Upload&Hardsub: Hikaru-chan

1 komentarz:

  1. "Jesteśmy groszkiem!" xD Pamiętam jak słucham tej piosenki w zeszłym semestrze jak kończyłam mój projekt domku jednorodzinnego :P Już mi się wtedy wydawało, że ten motyw piratów nie jest tam przypadkowy xD
    I mam podobnie- też lubię tą piosenkę- tylko dla mnie jest to jedna z ulubionych piosenek Newsu xP
    Jednak po obejrzeniu nagrań bardziej spodobała mi się wersja z One Piece ;]

    OdpowiedzUsuń