22 listopada 2012

[AMV] LuffyxHancock - Najlepsi przyjaciele

Jejku, ale ja się uszukałam jakiegoś w miarę fajnego AMV z tą parą :D No, ale warto było ;) Co prawda, w większości jest w nim Hancock, ale o to właśnie mi chodziło. Ostatnio jakoś miałam fazę na tę parę. Haha, dziwne, bo jakoś wcześniej nie zwracałam na niej zbytnio uwagi. W sumie, to nawet całkiem uroczo ze sobą wyglądają :) Chociaż współczuję Hancock ;) Luffy'ego bardzo lubię, ale według mnie on się do takich rzeczy nie nadaje :D Życzę miłego oglądania!

Oryginalna nazwa: Boa Hancock X Luffy AMV - Toybox - Best friends
Autorstwa: RubberPlusUltra
Wydane na YouTube: 22 grudnia 2010
Piosenka przewodnia: Toybox - Best Friends
Użyte odcinki: wybrane odcinki od 408-489
Tłumaczenie: Ayo3
Korekta: --
Czasówka: Kokoro-chan
Upload&Hardsub: Ayo3

4 komentarze:

  1. Luffy x Hancock... Jakby naprawdę byli razem, to by się zrobiła rozpierduszka w świecie OP XD Przez ogólną kreację postaci Słomianego w ogóle nie mogę go sobie wyobrazić w jakimkolwiek pairingu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, no w końcu xD Jak robiłam czasówkę to tego AMV, to się zastanawiałam jak Ci wyjdzie tłumaczenie tej piosenki xD Bo jak sama stwierdziłaś- to nie złe disco xD
    A Luffy jak to Luffy xD Nie wiem zbytnio jaki jest w Anime czy mandze, ale też go lubię, bo mi się go najlepiej rysuje xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprosze haslo do tego opo. ashura20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę hasło akemi1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń