22 listopada 2012

[Wymiana] KTNEWSFansubs i CLAMPWonderland

Tak najnormalniej w świecie, to nie mieliśmy podejmować się wymiany ze stronami, które nie są w jakiś sposób poświęcone tematyce OP, jednak te dwa fora to jedyny wyjątek. KTNEWSFansubs poświęcone jest przede wszystkim dwóm zespołom: NEWS i KAT-TUN. NEWS poznaliście przy piosence Sayaendou, a KAT-TUN przy Projekcie Y :) Jednak grupa nie skupia się wyłącznie na tych dwóch zespołach. Można powiedzieć, że znajduje się tam wszystko co japońskie i nie tylko. Dużo zawdzięczam Panią Administratorką. To właśnie dzięki temu foum i ludziom, którzy się tam udzielają nauczyłam się robić czasówki, karaoke oraz edycję doujinów. Jeśli interesuje Cię japońska muzyka, albo chcielibyście obejrzeć japońskie seriale to serdecznie zapraszam :) Kolejne forum poświęcone jest twórczości CLAMP. Forum powstało jakiś czas temu. Osoby, które lubią twórczość CLAMP na pewno znajdą tam coś dla siebie. Jest to również też pewien rodzaju fansubs, bo znajdziecie tam już tłumaczenia niektórych anime i mang. Zainteresowanym polecam!

1 komentarz:

  1. Ja się zgadzam z Ayo- też dużo zawdzięczam KTNews :) Gdyby nie oni to bym sama z własnej woli nie nauczyłam robić czasówek :) Ale jak by nie patrząc, to gdyby nie to forum to nigdy bym nie poznała Ciebie Ayo i bym nie zaczęła "Projektu Y", a co za tym idzie nie poznałam bym w jakimś sposób One Piece :)
    Reasumując nawet zawdzięczam im nawet dwa razy więcej niż myślałam. :)

    OdpowiedzUsuń