8 marca 2013

[Doujinshi] Na mocy magicznego zaklęcia (ZoSan)

Doujinshi opublikowane w inny sposób niż zazwyczaj to robię. A dlaczego? Ponieważ jest ono wyjątkowe. Nie jest narysowane przez jakąś znaną nam doujikę, lecz przez użytkowniczkę deviantartu. Osobiście jestem nim zachwycona i bardzo się cieszę, że autorka dała mi zgodę na przetłumaczenie go. Rysunki są naprawdę śliczne, charaktery naszych bohaterów świetnie odwzorowane, a przedstawiona historyjka z okazji urodzin Sanjiego strasznie urocza. Zapraszam również na konta ArcielFreeder na tumblerze i deviantarcie, gdzie znajdziecie jej dzieła. Doujin do pobrania w rozwinięciu.
Tym doujinkiem kończymy świętować urodzinki Sanjiego na Umi (chyba, że jeszcze ktoś co wrzuci). Tak się zabawnie złożyło, że dzisiaj wypada również Dzień Kobiet ^^ Tak więc musiałam umieścić to tutaj, bo zapewne i tak Sanji-kun nie zapomniałby wszystkim paniom złożyć życzeń <3
Hasło: zostaw w komentarzu swój adres e-mail lub napisz do mnie na gg; hasła dostępne również na forum OnePieceLove.

20 komentarzy:

  1. To jest po prostu śliczne! Dziewczyna, naprawdę zrobiła coś niesamowitego! Efekt z haki jest genialny i bardzo pozytywnie przedstawiony :D To...to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie były haki ;)

      Usuń
    2. To były magiczne proszki doktora Oetkera XD

      Usuń
    3. Okej! Niech będzie xD Tylko, że ja nie mam pojęcia kiedy on mu je podał o.O

      Usuń
    4. Leki to też nie były a w każdym razie nie doustne. To był jakiś wonny, relaksujący specyfik i najwyraźniej człowiek na karku ma jakiś punkt odpowiedzialny za omdlenie czy coś w tym stylu.

      Usuń
  2. Co do kreski - bardzo ładna, tym bardziej, że stworzyła to użytkowniczka dA. Musiała się napracować. Najbardziej chyba spodobały mi się narysowane postacie Zoro i Usoppa!
    Jeden z lepszych momentów - Luffy mówi "To dlatego, że Sanji jest moim cennym kucharzem..." ja już tu snuję domysły, upewniam się, że to na pewno ZoSanek, a tutaj "Po prostu chcesz jeść!!!" rozwaliło mnie XD.
    Doujin wypełniony humorem tak samo jak manga, spodobał mi się pod tym względem.
    Najpierw nie do końca ogarnęłam [jak to ja] co się stało po odurzeniu Sanjiego, ale już rozumiem. Dzięki za znalezienie takiego dzieła, bo naprawdę, jest dobre prawie tak samo jak djki Nari czy Shijo czy Yamato. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tak btw, na creditsie Wilka i tegoż doujinka jest napis "korekta: Kanaro". To nowy użytkownik? XD

      Usuń
    2. Tak, to moja nowa korekta :D A tak na serio to się walnęłam ^^'

      Usuń
  3. Oh, I wanna see it :D
    Password, dear? ♥ (This is polish, english or japanese?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Here is a version in English: http://kaizoku-gari.tumblr.com/post/44710825863/belated-happy-birthday-sanji :D

      Enjoy reading ;)

      Usuń
    2. Oh, then it's a fan doujinshi :D
      Thank you very much, dear, it's funny and sweet <3

      Usuń
  4. mogę prosić o hasło na meila cloud19@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  5. moęe prosić o hasło? mój adres viollet.moth@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o hasło,mój adres to a.selene1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. hej mogę prosić o hasło na adres martyna1816@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o hasło na adres jula.witkowska0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo proszę o hasło na adres tsukiyomi.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o hasło na Jafar7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę o hasło na kasia.sw@onet.pl

    OdpowiedzUsuń