28 lutego 2013

[AMV] Załoga Słomianych Kapeluszy - Jedność

Kokoro-chan przygotowała dla nas AMV ^^ Miałam je dodać w sumie już na początku tygodnia, ale tak jakoś zwlekałam za co przepraszam :) AMV w sumie ma za zadanie przedstawić naszą Słomkową załogę, jednak bardzo polecam obejrzeć, bo piosenka niesamowicie do nich pasuje, a klip jest świetnie zrobiony. Tłumaczenie i czasówka to też kawał świetnej roboty. Bardzo dziękuję Kokoś, że pozwoliłaś mi opublikować to AMV :*
Od soboty zaczyna się tydzień urodzinowy Sanjiego i pojawi się dużo nowości :D Zapraszam do śledzenie bloga ;)

Hasło: zostaw w komentarzu swój adres e-mail lub napisz do mnie na gg; hasła dostępne również na forum OnePieceLove.

Oryginalna nazwa: The Strawhats [Unity] [One Piece AMV - HD]
Autorstwa: venusviola
Wydane na YouTube: 22 lipiec 2012
Piosenka przewodnia: Shinedown - Unity
Tłumaczenie: Kokoro-chan
Korekta: Ayo3
Czasówka: Kokoro-chan
Upload&Hardsub: Ayo3

2 komentarze:

  1. NIahahaha! Zajebiste ^^
    Dziękuję za tłumaczonko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu :D Nie musisz dziękować xP Przynajmniej to AMV zostało gdzieś wydane :D W sumie przetłumaczyłam je tylko dlatego, że mi się piosenka spodobała- i to był główny motyw dlaczego xP
    Przyznam się- czasówka to była nie zła zabawa, ale warto było :D Bo efekt wyszedł bardzo fajnie :D
    Ale za to ja Ci podziękuję za korektę[bo wiem, że ich nie lubisz robićxP] i za hard i upload :* A za zwłoka nie mam pretensji :)

    OdpowiedzUsuń