3 stycznia 2013

Z dziennika pokładowego #1


I tak wpłynęliśmy do roku 2013 ;) Czas na pierwszą od czasu powstania bloga "notkę organizacyjną" ^^ Na samym początku chcę podziękować wszystkim osobom, które tutaj wchodzą i czytają nasze prace. Ostatnio statystyki zaskoczyły mnie naprawdę bardzo pozytywnie, za co bardzo dziękuję i mam nadzieję, że fanów One Piece oraz fanów One Pieceowskich pairingów przybędzie jeszcze więcej. 

Tak więc, wypadałoby napisać co mamy mniej więcej w zanadrzu w tym roku. Kategoria Planowane została dzisiaj uzupełniona między innymi o nowe tytuły doujinshi nad którymi będziemy pracować. Oczywiście w każdej chwili do planów może coś dojść, więc pełna lista to na pewno nie jest. Jak widać króluje w nim jedna z najpopularniejszych autorek mang fanowskich, czyli ROM-13, której doujiny są naprawdę niesamowite. Yaoi i hentai zagwarantowane, a jeśli uda mi się trafić na jakieś fajne yuri to oczywiście nie pogardzę. Przypominam również, że oprócz nas, tłumaczeniami doujinów ze świata One Piece zajmują się też grupy KawaiiPirate, StarDust oraz AmaiAkuma. Ich projektów nie znajdziecie u nas na blogu, a warto się z nimi zapoznać, więc zapraszam na te trzy strony. Nie pożałujecie na pewno :) Dziewczyny odwalają naprawdę świetną robotę, za co na pewno należy im się podziękowanie. Jeśli macie jakąś propozycję odnośnie doujinshi to się nie wahajcie ;)

Jak widać zmienił nam się wystrój bloga. Kolory mogą wydawać się nietrafne, jednak taki był właśnie cel. Życie bez kolorów jest nudne. Postanowiliśmy również niektóre rzeczy zrobić wyraźnie, jak na przykład kategorię Nowości. Po prawej stronie będą się przewijały krótkie informacje o One Pieceowskich nowościach wydanych na podanych wyżej stronach, nowych opowiadaniach między innymi z bloga naszej Emiś (na którego bardzo zapraszam) lub z konta na fanfiction.net Sarin-chan (te opowiadanka również gorąco polecam) oraz informacje o nowych częściach Projektu Y. Uznałam, że takie coś przyda się i będzie pomocne. Po prawej stronie przed obrazkiem ze Słomkowymi Piratami znajduje się link do listy doujinów, które zostały już wydane przez grupy w języku polskim. Zapraszam do zapoznania się z nią.

W przyszłości planujemy w dziale Galeria dodawać linki osób, które tworzą fanarty między innymi na deviantarcie. Dużo osób rysuje, a prace fanowskie to naprawdę cenna rzecz, którą powinno się dzielić. Jakby nie patrzeć również na deviantarcie udostępniane są opowiadania o których mało kto ma jakiekolwiek pojęcie, więc to też będzie naszym celem. Oczywiście nie chcę dyskryminować osób, które tworzą rozmaite fanvidea i wrzucają je na YouTube. Będziemy starać się to wszystko ogarnąć i zachęcić polskich fanów, którzy tworzą te cuda, do współpracy. Mam wielką nadzieję, że się nam to uda :)

A właśnie, wracając do doujinów i póki jest do tego okazja, to jeszcze raz zapraszam serdecznie na forum OnePieceLove. Naprawdę jest się czym dzielić z innymi i dyskutować. Forum jest oczywiście przede wszystkim poświęcone wszystkim pairingom z OP, tym realnym i mniej realnym ;) Tam znajdziecie również hasła do wszystkich doujinshi, które znalazły się tutaj na blogu oraz klipów i innych rzeczy, które są za hasłowane. Dołączcie do nas, jeśli macie oczywiście ochotę ;)

Zanim się pożegnamy chciałam jeszcze raz wszystkim podziękować i prosić zarazem abyście się nie bali odezwać w komentarzach. My naprawdę nie gryziemy, a każda opinia zachęca nas do działania. Dziękuję moim nakamkom oraz Yumi, która zdecydowała się upowszechniać swoje opowiadanka na naszym blogu, za co jestem jej dozgonnie wdzięczna, i Koko-chan z którą pracuję nad Projektem Y. Dziękuję grupom skanlacyjnym, które podjęły się z nami współpracy i na których administratorów zawsze mogę liczyć jeśli czegoś nie wiem, albo jeśli czegoś potrzebuję. Wielkie podziękowania wędrują również w stronę Caelimane-san, 3pride-san oraz innym osobą i anglojęzycznym grupom skanlacyjnym, które udostępniają nam tłumaczenia i RAWy (Thank you very much for everything :*). Mam nadzieję, że ten rok będzie dla nas wszystkich udany :) To tyle z mojej strony. Do napisania  kochani :*

43 komentarze:

  1. Jaka dyskryminacja wicekapitana-ninje : P I dalej nie ogarniam, ale marimo kłóci się z kukiem, więc wszystko po staremu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka dyskryminacja ;P Przecież uwzględniłam Cię w słowie "nakamki", czego chcesz więcej niewdzięczniku? :D

      Usuń
    2. HAHA brutalnie xD
      Kanuś przecież wszyscy wiedzą, że Ty tu jesteś "wice-szefem" ;P
      (chyba...tak myślę...taką mam nadzieję...przynajmniej kilku wie...no, ja wiem...)xD

      Usuń
    3. Brawo dla Emi, a gdzie mogę odebrać swoją nagrodę?? :D

      Usuń
  2. A idź, podlotku jeden ty!! :D A wiesz, że ja se wypłynęłam bez koła ratunkowego nie na nowy 13, a ruski bazar? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha... Kana, proszę Cię, powagi trochę ;P Taka poważna notka, a Ty głupoty wypisujesz xD

      Usuń
    2. E tam, już głupoty. Ja tu wale swoje filozoficzne rozkminy, a ty takim głownianym tekstem zalatujesz. Spać byś nie chciała? Łóżkiem też, nie? :) myślisz, że jak engliszem zaszpanujesz to do Enela możesz się porównywać?? :D

      Usuń
    3. Shishi :D Zabrali mi zabawkę :(

      Usuń
    4. Biedactwo ;P Aż mi się przykro zrobiło :D

      Usuń
    5. *odpływa na ... tratwie?!*

      Usuń
    6. Nie! Nie odpływaj, zostań w załodze!
      (No cóż próbowałam... papa)

      Usuń
  3. Snajper ema670 - melduje się *salutuje*

    Ayo szaleje! :D
    Mam reklamę!! :D Jak miło, dziękuję Ayo:*** ^^

    My nie gryziemy... (to robi co najwyżej Luffy xD)

    Ale...
    WBIJAĆ NA TE STRONY, BO POWYSTRZELAM! xD
    Czyli zapraszam serdecznie do odwiedzenia stronek, które zaproponowała nasza szanowna pani kapitan xD

    Ten rok będzie pięknym rokiem, już to czuje ;D
    Oj, będzie się działo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, Emiś, nie strzelaj w obywateli ;P Tak nie wolno :D

      A tak swoją drogą to - spocznij ;)

      Usuń
    2. Bum! A na moje pośladki nie miejsca w oddziale bakalca? :D

      Usuń
    3. Pisz po polsku, a nie po chińsku ;P

      Usuń
    4. I tak tego nie ogarniesz, więc bez różnicy;)

      Usuń
    5. No i dobre ;P Nie potrzebna mi taka wiedza.

      Usuń
    6. Czuję w kościach, że kroi się spisek?? :X

      Usuń
    7. *spocznęła(?)* o.O

      Dlaczego nie mogę? :D
      Będę strzelać pociskami z moją (zboczoną) miłością o.O

      Kana, ja czasami nie Ciebie też rozumieć... xD
      (A Ayo już Ci mówiła, że jesteś w haśle "nakama" ;P)
      Haha xD

      Jaki spisek? Ja nie spiskuje przysięgam xD

      O tak przy okazji xD
      Kana! Masz zaje' Avatar ;P (Ale Ty to już wiesz xD)

      Usuń
    8. A to już w waszym interesie. Bo ją idę spełniać mój życiowy cel - spać :D

      Usuń
    9. Dobra, pociskami miłości możesz strzelać :D Tylko z umiarem ;)

      Usuń
    10. Tej avek to znak naszej nakamy xD

      Usuń
    11. Takie ryje?? Mogłaś już wybrać coś ładniejszego ;P

      Usuń
    12. To piękno wcałej odsłonie.<3 Bakadolcu ...

      Usuń
    13. Dobra, idź już spać :*

      Usuń
    14. No, bardzo ładny ;D Dokładnie tak jak Ayo stwierdziła xD

      Chyba pójde w ślady pani wice-kapitan i tez pójdę spać ;D
      Dobranoc ;P

      No to zmieniam magazynek ;D

      Usuń
    15. Oi, oi, oi. A jak zezre mnie jakiś Król Mórz?

      Usuń
    16. To będziemy opłakiwać Twoje zwłoki ;P

      Usuń
    17. O ile coś z nich zostanie xP

      Usuń
    18. Bardziej myślałam o jego marnym losie, ale łzy przyjmę na klatkę. ;)_

      Usuń
    19. No, nie zdziwiłabym się jakbyś go załatwiła xD

      Usuń
    20. Biedny potwór ;( Będę mu współczuć ;(

      Usuń
  4. 1)Podwyższone statystyki i liczne komentarze- to jest mega powód aby być zadowolonym z blogowania :D Mam nadzieje, że z czasem będę ona jeszcze co raz wyższe :D
    2) "Jak widać zmienił nam się wystrój bloga." Oj, tak :D brakuje mi tego śniegu padającego xP Ale kolory są fajne:D Z resztą lubią takie kolorowe blogi, bo czarno-białe blogi to mi kojarzą się z myślami samobójczymi xP
    3) Dzięki za dodanie do nowości xP I faktycznie bardzo pomocne to jest :D
    4) "W przyszłości planujemy w dziale Galeria dodawać linki osób, które tworzą fanarty między innymi na deviantarcie." Popieram! Bardzo dobry pomysł! Jest tam pełno osób, które mają nie zwykły talent jak i pomysły :) Z resztą, nie wiadomo jakie znajomości możecie przez to nabyć xP
    5) "[...]i Koko-chan z którą pracuję nad Projektem Y.[...]" Skoro mi dziękujesz, to zacznij pracować nad rozdziałem trzecim xP Bo czas Cię nagli xD A tak na serio- też Ci dziękuje :D Zawsze chciałam nauczyć się rysować mangę i tworzyć ją w miarę systematycznie :) Teraz mam przynajmniej motywacje i chęci do tego :] Mam nadzieje, że za rok dalej będziemy za tak chętnie współpracować xP
    6) Walłaś przemówienie jak prezydent do narodu xP

    A propo komentarzy xD
    7) "Hahahahaha... Kana, proszę Cię, powagi trochę ;P Taka poważna notka, a Ty głupoty wypisujesz xD" To Ayo nie wiesz, że im bardziej poważna tym większej głupawki się dostaje? xP Ja jestem tego świetnym przykładem xD
    8) "My nie gryziemy... (to robi co najwyżej Luffy xD)" Luffy jako pirania xP Ale muszę uważać jak go będę rysować- bo jeszcze mnie pogryzie xD A jak wiadomo- rąk to szkoda xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah... Dziękuję Kokoro - mój jest czarno-biały T^T (w sumie to w odcieniach szarości xD):P Ale mi się taki znowu podoba więc taki już będzie :P

      Luffy to by cię całą pewnie pąknął :P

      Usuń
    2. Emiś, Twój blog jest wyjątkiem, bo tam pasują tylko kolory ciemne ;) Wiesz, mam na myśli te cuda, które tworzysz :) Jesteś cudotwórczynią, normalnie prawie jak Iva-sama :* Zawsze przyjemnie mi się wchodzi i będzie wchodziło na Twojego bloga :D

      Wiem, że mają talent, dlatego chcę ich werbować, że się tak brzydko wyrażę :D W końcu co to za bycie fanem, skoro nie można się pogapić na pracę innych miłośników danego tytułu ^^ To jest w pewnym sensie skarb.

      Hahaha, a jednak się na coś przydaję :) Cieszę się, że nie masz mnie jeszcze serdecznie dość ;) Ano, przydałoby mi się zacząć kolejny rozdział :D Naprawdę czas mija bardzo szybko ^^ Hahaha, kto wie, może jak skończymy kiedyś "Projekt Y", to weźmiemy się za "Projekt Y 2" :D

      Tak, orędzie do narodu :D Nie, nie, prezydentowanie nie dla mnie ;) Wolę zostać dalej Kapitan Ayo ^^

      Usuń
    3. xP
      1) "Hah... Dziękuję Kokoro - mój jest czarno-biały T^T" Wybacz Słońce xP Ale nie na to nie poradzę, to jest moja skojarzenie z serii tych dziwnych skojarzeń xP Ale jak Ci się taki podoba, to najważniejsze :D Zmieniać coś na siłe- to nei jest fajne, wiem z własnego doświadczenia blogowego :P
      2) "Luffy to by cię całą pewnie pąknął :P" Ucieszył by się- dużo tłuszczu, to by się najadł xP Ale pewnie w obronie zaatakowałam bym go nożykiem do cięcia papieru i wikolem xP
      3) "Wiem, że mają talent, dlatego chcę ich werbować, że się tak brzydko wyrażę :D" Rozumiem to i dlatego pokazuje swoje pracy na moim blogu :] Choć o tym abym założyć sobie konto an devianarcie to myślałam, ale jakoś nigdy nie umiem się zabrać w sobie aby to zrobić xP
      4) "Cieszę się, że nie masz mnie jeszcze serdecznie dość ;) " A no nie mam dość xP Z resztą z kim bym gadała w nocy na gg kiedy robię projekty? Dobrze, że ty jeszcze nie masz mnie dość xP
      5) "Hahaha, kto wie, może jak skończymy kiedyś "Projekt Y", to weźmiemy się za "Projekt Y 2" :D" Raczej "Projekt Z" xP "Projekt Y 2"- taka nazwa będzie jak mi literek zabraknie w alfabecie xP Ale mimo wszystko mam nadzieje, że koniec tak szybko nei nastąpi xP
      6) "Tak, orędzie do narodu :D Nie, nie, prezydentowanie nie dla mnie ;) Wolę zostać dalej Kapitan Ayo ^^" Niech Ci będzie xP

      Usuń
    4. Tak wiem Ayo ;P
      Nie mów na mnie cudotwórczyni, bo w takim razie kim ty byś była? :D Ja zawdzięczam Tobie obecny stan mojego bloga :D

      Spokojnie ja się nie gniewam ;D Ayo ma racje mój bloga ma taki być xD Musi być ciemny (co mi się podoba-jak już mówiłam xD)i faktycznie tego nie zmienię ^^

      Haha Kokoro, chciałabyś pobić Luffiego nożykiem? Nie ma takiej opcji xD

      No to ja się tych waszych projektów nie mogę doczekać ;P

      Usuń
  5. Czuję się tak doceniona że aż dostaniecie znowu w poniedziałek jakieś moje wypociny xD

    A według mnie tak w ogóle, to wystrój bloga jest naprawdę fajny , taki kolorowy co oddaje zabawę jaką dostarcza nam One Piece . :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się Twoje dzieła doczekać :D Ciekawa jestem jaką tym razem historyjkę nam zafundujesz ;)

      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :*

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością :D
      Zgadzam się kolory są trafne ;D (oczywiście nie mówię, że są LufyxZoroxSanji'kowe xD)

      Usuń