4 stycznia 2013

[AMV] Portgas D. Ace

Oj, myślałam, że będzie trochę więcej tłumów z tej okazji, no nic. Dzisiaj przygotowałam kilka fanvideo, właściwie to w liczbie dwóch. Są to takie krótko-montażowe filmiki, mające na celu jak najlepiej przedstawić jeden z rozdziałów One Piece, a przynajmniej tak mi się wydaję (z grzeczności proszę nie wyprowadzać mnie z błędu ;P). Osobą, które od niedawna zaczęły oglądać tą anime, wysłałam ostrzeżenie - SPOILERY
Miłego seansu!



 Chwyć mnie za dłoń, a zobaczysz, że
nic nie kończy się w taki sposób.
Nie mogę szkicować swojego życia bez ciebie.



Słyszę słowa, które wypowiadasz,
że nigdy nie odejdziesz i mnie nie zostawisz.
To obietnica na całe życie.



Hasło standardowo już albo na kana.chan@vp.pl albo na ONE PIECE Love

6 komentarzy:

  1. Śliczne są te AMV ^^ Widziałam je mnóstwo razy i już nawet piosenki na pamięć umiem. Teksty w obydwóch utworach świetnie pasowały do treści filmików. Tak, Luffy, to obietnica na całe życie, a Ace nigdy Cię samego nie zostawi, bo jest częścią Ciebie. Jeszcze raz bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ace teraz wcielił się w rolę duszka Luffy'ego i czuwa nad jego życiem, chociaż właściwie nie trzeba, bo któż może po za Buggy'm popisać się większym szczęściem niż Monkey? ;P

      Usuń
  2. Piękne...
    Jeden filmik od Kateriny Roronoy - mistrzyni w filmikach AMV ^^
    Śliczne piosenki, idealnie pasują...

    Super tłumaczenie. Dziękuję :* Za to :)

    Ohh biedny Luffy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ace to nie jest biedny, nie? ?:D

      Mnie też trochę smutno, że tak się to wszystko skończyło. Taka radocha, a tu "rach" i "ciach", i po jednym z najbardziej głupkowatych bohaterów :(

      Oda umie popsuć każde święto, daje słowo.

      Usuń
  3. Nienawidzę tego, jak w weekend gimbaza zamula mi internet i nic nie da się normalnie ściągać >.>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból :< Najgorzej jak strony nie chcą się ładować. Mam wtedy ochotę cisnąć komputerem przez całą długość pokoju, ale uświadamiam sobie, że mam tylko jeden XD

      Usuń