26 grudnia 2012

[Avatary] Tony Tony Chopper

Kolejny dzień świętowania Choppera :D Tym razem mam dla Was trochę grafiki ^^ Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę się spodoba :D Skoro dzisiaj są avatarki z Chopperem, to jutro będą z Cherry ;)
A tak z innej beczki chciałam się pochwalić prezentem, która nasza grupa dostała od Mauchan z KawaiiPirate :) Pięknie dziękuję ^^ Byłam naprawdę bardzo szczęśliwa, gdy zobaczyłam dzisiaj to na meilu. Bardzo dziękuję w imieniu całej naszej załogi :* A Was kochani zapraszam na stronę Mauchan, gdzie również znajdziecie sporo doujinów z One Piece ;) A oto kartka jaką otrzymaliśmy :D











3 komentarze:

  1. Ale śliczna! :D Oni są boscy ^^

    Obrazki też świetne ;D
    No przynajmniej Ty umiesz znaleźć z nim obrazki xD
    Cudeńko xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafiki xD Czyli to co lubię w sumie najbardziej xD
    Prezent- bardzo ładny :) Najbardziej rozśmieszył mnie Luffy i Usopp xD A to dlatego, że na początku myślałam że trzymają butelki z winem xD Dopiero później jak się przyjrzałam to się okazało że to lody ^^
    Avatarki- ładne xD Szkoda że ich widziałam, to bym pewnie więcej rysunków Choppera narysowała xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zarąbisty prezent żeśmy dostały od Mauchan *hug*!
    Śliczne awatarki. Kurczę, to tylko tycie obrazeczki, ale jak miło się na nie gapić XD

    OdpowiedzUsuń