29 stycznia 2017

[Blog/Opowiadanie] Yume no fune

http://yumenofune.blogspot.com/
Dawno nie miałyśmy przyjemności zareklamować nowego bloga z opowiadaniami, więc dzisiaj w końcu nadarza się okazja. I cieszę się, bo tym razem to nie ja wyszłam z inicjatywą, a autorka sama do nas napisała za co bardzo dziękujemy. Na blogu KokutoYoru znajdziecie już dość sporo opowiadań i to naprawdę rozmaitych tematycznie. Nie czytałam wszystkich, ale te które wpadły w moje łapki wzbudziły moją ciekawość, więc na pewno będę gościem na Yume no fune. Myślę, że to jeden z tych blogów, na których większość znajdzie coś interesującego dla siebie, więc jeśli będziecie mieć chwilkę to jak najbardziej zapraszam. Spis opowiadań znajdziecie również u nas w podstronie Opowiadania oraz będziecie informowani o nowościach na naszym fanpage'u w cotygodniowej aktualce fandomowej. Życzę miłego czytania!

Jeśli prowadzisz bloga o tematyce OP to napisz do nas! Chętnie zajmiemy się promowaniem go :) Pamiętajcie, że każda praca fanowska jest na wagę złota i to właśnie Wy tworzycie nasz fandom! Śmiało piszcie na umi.monogatari@op.pl, a my zajmiemy się resztą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz