26 grudnia 2015

[Program] Facet z obsesją na punkcie One Piece

Dzisiaj coś z mojej starej profesji, a mianowicie przetłumaczony fragment programu japońskiego :) Jestem pewna, że dużo osób widziało to już po angielsku, jednak uznałam, że fajnie będzie mieć to też po polsku. Fragment pochodzi z programu SMAPxSMAP, którego prowadzący są członkami jednego z popularniejszych boysbandów z agencji Johnny & Associates. Nazwa zespołu to oczywiście SMAP. Nie wiem na ile jest to przerysowane, ale z tego co widziałam i czytałam, japońscy fani One Piece są zdolni do takiego zachowania. Sama obserwuję na twitterze japońskiego fana, który oświadczył się specjalnie swojej dziewczynie 5 maja, w dniu urodzin Luffy'ego, pod wielką repliką statku Thousand Sunny. Da się? Da xD No ale to Japonia, tego nie ogarniesz. Filmik jednak jest zabawny na swój sposób i jednym słowem jakim go podsumowałam kiedyś, gdy pierwszy raz go obejrzałam, to "zjebanie". Dalej tak uważam. Bardzo przepraszam za jakość, ale niestety nie udało mi się dorwać lepszego RAWa. Teraz nic mi nie pozostało, tylko zaproszenie Was do obejrzenia ;)

Program: SMAPxSMAP
Obsada: Kimura Takuya i Eikura Nana
Tłumaczenie: Ayo3
Korekta: Kanako
Czasówka: Ayo3
Hardsub&Upload: Ayo3

To nie jest koniec przygód z japońskimi programami w których poruszany jest temat One Piece. Mam w zanadrzu jeszcze odcinek SMAPxSMAP po angielsku, który na pewno przetłumaczę na język polski. Jest ich oczywiście o wiele więcej, ale nie mają niestety angielskiego tłumaczenia. Mimo to udostępnię Wam niektóre w naszej pobieralni, bo warto do nich zajrzeć.

2 komentarze:

  1. Hahaha padłam xD między Luffy a Ace hahaha xD to było genialne xD więcej takich =) a i macie błąd w zapowiedzi tomiku xD nie 2015 tylko 2016 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łuhuhu, faktycznie :D Ach te liczby xD Dziękuję za zwrócenie uwagi :*

      Usuń