8 września 2013

[Layout] Zmagania z CSS #1

W Internetach jest mnóstwo szabloniarni, które zajmują się najróżniejszą tematyką, ale nie spotkałam się jeszcze z taką, która zajmuje się bezpośrednio layoutami z łan pis, wszak fana z tej serii ze świeczką szukać. Z tego powodu dziś — OFICJALNIE — wtaczam do życia nową kolumnę, która ma do czynienia bezpośrednia ze szablonami.
Nie jestem mistrzem grafiki, zajeżdżam amatorszczyzną na kilometr i cenię sobie minimalizm, więc naprawdę zrozumiem, jeśli komuś moje prace się nie spodobają i wywołają odruchy wymiotne. Uzasadniona krytyka mile widziana i jak najbardziej pożądana.
A teraz przegląd pierwszych szablonów, które debiutują na „umi monogatari”.






Nie wiem, kiedy znów coś wrzucę, ale mam głęboką nadzieję, że będę to robić o wiele częściej, niż tłumaczenia, do których ostatnio nie mam głowy.
Sukcesywne pracę nad nowym postem z tej kolumny są w trakcie przygotowań.
Jak minął wam pierwszy tydzień szkoły?

2 komentarze:

  1. Poruszyłaś świetny temat ^^
    Bo mam problem :D
    Wiesz może jak przywrócić kolumnę w szablonie, bo ta w standardowy sposób nie chce się pojawić [a raczej nie jest widoczna na stronie]. Masz jakiś pomysł skąd ten błąd? :)

    Co do szablonów:
    Żartujesz? Jesteś świetna w te klocki :P
    Chociaż nie powiem najlepiej jest zrobiony zdecydowanie ten ze SmoAce'em ;)
    Reszta nie jest w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiesz, Sarin dupa nie graficzka i nie umiałabym zrobić... Nic? xD
    A Twoje szablony są super i podziwiam, że chce Ci się bawić w CSS.
    A do tego ostatniego szablonu mam sentyment *.*

    OdpowiedzUsuń