8 października 2012

[Blog/Opowiadania] Yaoi670OnePiece

Pragnę z ogromną przyjemnością zaprosić Was i polecić bloga z opowiadaniami yaoi ze świata One Piece. Autorką opowiadań jest ema670. Ema-chan nie skupia się na konkretnej parze, więc urozmaicenie zagwarantowane w 100%. Ja osobiście jestem wielką fanką jej opowiadań i cieszę się, że są osoby, które piszą fanficki z OP. Tak więc, wszystkim zainteresowanym twórczością osobom życzę miłego czytania ^^
Od tej pory link do bloga oraz opowiadań znajdziecie u nas w zakładce "Opowiadania". Bardzo dużo osób, które weszły na Umi Monogatari szukało właśnie fanfiction z OP, jednak ani ja ani Kanako raczej nie kwapimy się aktualnie do pisania. Mam nadzieję, że takie rozwiązanie będzie najlepsze :) Do napisania i nie zapomnijcie przeczytać opowiadań :D

2 komentarze:

  1. Jaaa, jesteś wielka :D
    Jak ja ci się odwdzięcze to jest SuuUUpppAA; Aż się wzruszyłam T^T
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń