7 października 2012

[AMV] Sir Crocodile - Rozkoszuj się ciszą...

Crocodile, mój ulubiony czarny charakter w OP jak do tej pory ^^ Ostatnio przez satsuki zaczęłam mieć na jego punkcie małego fioła :D Hahaha, zdarza się. Co ja poradzę, że mi się podoba ta jego krokodyla, zakazana morda ^^ To jest, jak na razie, najlepsze AMV jakie udało mi się z nim na You Tube znaleźć, niestety. Szkoda, że jest go tak mało. Pobyt w Impel Down dobrze mu zrobił, bo wygląda w nim o wiele lepiej niż w arcu Alabasta ;) No cóż, kreska i animacja. W sumie AMV ma raczej za zadanie przedstawić umiejętności Diabelskiego Owocu Krokodyla, ale i tak uważam, że całość wyszła spoko ^^ No i piosenka też fajnie dobrana. Życzę miłego oglądania :)

Oryginalna nazwa: Sir. Crocodile - Enjoy the Silence
Autorstwa: LadyAngelOfDeath91
Wydane na YouTube: 15 marca 2012
Piosenka przewodnia: Depeche Mode - Enjoy the Silence
Użyte odcinki: wybrane odcinki z arców Alabasta, Impel Dawn oraz Marineford
Tłumaczenie: Kanako
Korekta: Ayo3
Czasówka&Upload&Hardsub: Ayo3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz