14 września 2012

[FanArty] Gender Bender - Załoga Słomianych Kapeluszy

Witam wszystkich ^^ W trakcie pracy nad doujinem z Kalifą i Sanjim postanowiłam opublikować arty. Jak wspomniałam w swoim profilu lubię zabieg nazywany "gender bender" czyli na nasze zmianę płci. Oczywiście na początku nie zwracałam na to uwagi, póki nie przeczytałam, że sam Oda-sensei narysował ich "inaczej". No i zaczęłam się tym interesować. Twórcy anime, jak nic, mają pod nosem bardzo ciekawy pomysł na fillera ;) Byłoby naprawdę fajnie zobaczyć to w anime. Śmiechu byłoby mnóstwo. Ale wracając do sedna sprawy...
W SBSie do tomu 56, rozdziału 545, ktoś zapytał o wygląd Słomkowych w wypadku, gdyby Ivan użył na nich swoich umiejętności zmiany płci. Tak więc, Oda-sensei narysował ich w odmiennych wersjach i do każdej postaci napisał cytat, która ją charakteryzuje. Pominął oczywiście Brooka, który jest samymi kośćmi i raczej ta moc na niego by nie podziałała. Z wyjątkiem Luffy'ego (częściowo), Zoro oraz Sanjiego, wszyscy mówią własne slogany, ale zmodyfikowane, aby na przykład wypowiedź Nami brzmiała jak wypowiedź faceta, a nie kobiety. U nas to może nie jest tak widoczne, ale w Japonii jak najbardziej. Wydaje mi się, że jeszcze Franky zostałby trochę zmieniony, bo jego wypowiedź była pytająca, a to by znaczyło, że jego/jej pewność siebie się zmniejszyła.Tak więc, na większości artów Luffy'ego zamiast z mięchem w ustach zobaczymy z sałatą, ponieważ jak się okazuje Luffiko jest wegetarianką. Zorina będzie pokazywana z dwoma mieczami, a nie z trzema, aby nie uszkodzić sobie zębów, a Sanjiko będzie serwowała wyłącznie słodkie potrawy. Popularne parringi przechodzą z yaoi na yuri, tak więc dalej króluje u Japończyków ZoSan, tylko w żeńskiej wersji. Z heteroseksualnych bez wątpienia NaLu, czyli odwrócony odpowiednik LuNa (LuffyxNami). Dobra, tak więc zaczynam od załogi Słomianych Kapeluszy. Do załogi dołączyłam również Vivi jako, że jest jej byłym członkiem. Kolejną serią z tej kolekcji będą albo Shichibukai, albo Baroque Works ;) Życzę miłego oglądania ^^
 Uwaga!!! Aby powiększyć arta, wystarczy na niego kliknąć ;)

Wspólne









































































 Luffiko









Zorina















Namizou







Usoe







Sanjiko
































Vivi

 Robin


Monster Trio


















ZoSan






















Hahaha, przypomniały mi się Czarodziejki z Urana i Neptuna xD

NaLu





















Inne













Arty pochodzą w mniejszości z deviantartu, a w większości z jego japońskiego odpowiednika czyli pixivu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz