16 sierpnia 2012

[ASMV] One Piece w 10 minut

Pewnie każdy już to widział, a ja byłam tak zachwycona tym filmikiem, że postanowiłam go przetłumaczyć ^^ I tak zrobiłam. Dla osób, które już One Piece mają za sobą jest to przypomnienie tych najważniejszych rzeczy, a dla tych, którzy może w przyszłości zechcą się zapoznać z przygodami załogi Słomianych Kapeluszy jest zwiastunem oraz wielkim spoilerem. Co prawda dopiero niedawno skończyłam OP oglądać, ale miło było sobie to wszystko jeszcze raz powspominać. Nie jest łatwo jest całą historię umieścić jako jeden 10 minutowy filmik. Idea tej serii została tutaj zawarta, w każdym razie ja tak uważam Dla fanów może być to również wprowadzenie do nowej sagi czyli do Nowego Świata. W sumie w tym fanvideo lecą tylko dwie piosenki śpiewane, których nie przetłumaczyłam. Dlaczego? Ponieważ uważam, że w tym przypadku dialogi są ważniejsze. Muzyka jest tylko tłem. Nie gwarantuję, że wszystkim się spodoba. Życzę miłego oglądania i świetnej zabawy :)

Oryginalna nazwa: One Piece in 10 Minutes [Happy Birthday to DNubsPro]
Autorstwa: DNubsPro
Wydane na YouTube: 26 czarwca 2012
Piosenka przewodnia: przeważnie muzyka, cały i dokładny spis pod koniec filmiku
Gatunek: przygoda, dramat
Użyte odcinki: wybrane odcinki od 1 do 516 + 15 opening, film 8 i 9
Tłumaczenie: Ayo3
Korekta: KwiatWschodu
Upload&Hardsub: Ayo3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz